taller

 

Ajornat!

Pròximament noves dates!

 

Té cura de les plantes del bosc i converteix-te en una maga de la terra!

Compartirem amb vosaltres tot un dia ple de coneixements de la terra! 

Al matí en Josep ens mostrarà com tenir cura de les plantes del bosc, fent un reconeixement de les plantes i arbres dels voltants, amb una descripció de les seves característiques medicinals i dels seus cicles naturals: poda, sembra, trasplantament i recol•lecció. 

També farem pràctiques per saber com mantenir l’ordre natural de la terra:

poda d’arbres fruitals i realització d’un compost al bosc.


A la tarda farem una pomada verda que t’emportaràs a casa i dialogarem sobre com converteix-te en guardiana o guardià de la terra d'acord al regal que t'ha donat l'univers.

I acabarem la jornada avanç la lluna nova ens deixi a obscures amb una petita celebració de l’aniversari de la Pachamama. Porta alguna cosa per a compartir i una espelma i a més, el que vulguis per oferir a la terra!

 

Si vols oferir un intercanvi o ecos ho parlem!

 

Josep Viñas es consultor naturista para la salud.

Se ha dedicado a la atención al público de una tienda naturista, donde además de tener contacto con casas de parafarmacia, lo tuvo con los problemas de salud de sus clientes.

Adquirió experiencia en conocer el funcionamiento de la naturaleza y las plantas gracias a sus conocimientos sobre agricultura ecológica y recursos forestales.

Elaborador de pomadas, ungüentos y bálsamos con diversas plantas medicinales.

 

khantati

 

Yo, Khantati soy la creadora de la Red Pachamama, desde donde promuevo y divulgo, con la colaboración de todas las personas simpatizantes,  la importancia del respeto hacia la madre tierra y todos sus hijos.

Siento el llamado de dar voz a personas y culturas que están sembrando las semillas del nuevo mundo, tanto como las que conservan la sabiduría ancestral de la tierra; aprendiendo constantemente de ellas.

Facilito los talleres magos de la tierra para niños y adultos, con la misión de recordar el sentir del bien común; y otros que en cooperación con cada persona que se sienta en sintonía, integran lo que ha sido separado.

La Madre Tierra es mi fuente de inspiración.

Jallalla!


 

 


Cerrar menĂº